Pierwszy wywiad z Simonem Brandbury, zawierający dużo informacji o idei gry, nowościach i usprawnieniach, możliwościach nowego silnika 3D, trybie nocnym i nocnej walce, a nawet o latających zwierzętach (!).
Oryginalna treść, na stronie IGN (ang)
Wywiad przetłumaczony na język polski
Tym razem Simon odpowiada na pytania dotyczące m.in. decyzji o wykorzystaniu gotowych elementów, o oczekiwaniach, narzędziach do modyfikacji gry.
Oryginalna treść, na stronie Strategy Informer (ang)
Wywiad przetłumaczony na język polski
Trzeci wywiad z Simonem Brandbury. Znajdziemy w nim m.in. ciekawe informacje o historii i pracy Firefly Studios oraz wiele szczegółów dotyczących Stronghold 3.
W kolejnym wywiadzie możemy poczytać o podejściu do popełnianych wcześniej błędów, o metodach użytych do zachowania poziomu grywalności z pierwszego Strongholda i innych elemetach gry.
Ogólnie poruszone zostały te same tematy, które wałkowane były w poprzednich wywiadach, ale jak zwykle, między wersami można znaleźć kilka drobnych nowinek. Na przykład dotyczących wyglądu kampanii ekonomicznej - gracze będą mogli w łatwy sposób umieszczać swoje wyniki na internetowej, ogólnodostępnej tablicy.
Wersja oryginalna (angielski)
Wywiad przeprowadzony przez ekipę Stronghold Heaven, na szczęście odbiega formą pytań od wszystkich poprzednich. Simon wyjaśnia między innymi podejście Firefly Studios do rozmiarów map, wpływ czasu na działanie trybu dnia i nocy, opowiada o sposobie dystrybucji i aktywacji gry oraz o poradach przyjmowanych od graczy.
Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij