Zmiany wprowadzone w Stronghold Crusader przez łatkę v1.1
Zmiany wprowadzone przez patch v1.1 do gry Stronghold Crusader.
Nowe możliwości
Po śmierci przeciwnika komputerowego na miejscu jego siedziby pojawia się pomnik.
Niskie mury kosztują o połowę mniej niż normalne. Jednak usuwając niski mur nie otrzymasz żadnych kamieni do składu zapasów.
Możesz kliknąć na zasoby w składzie zapasów i zbrojowni, aby handlować.
Psy wojenne są teraz wypuszczane automatycznie.
Do finałowego etapu gry Skirmish i Multiplayer została dodana data zakończenia.
Naprawione problemy
Jednostki z Obozu najemników i Koszar idą do punktów zbiórki z prawidłową szybkością.
Naprawiono zasięg budowy dla mostów zwodzonych. Możesz budować je na bramach, które są na granicy zamku.
Teraz możesz budować mury na złożach kamienia.
Naprawiono sporadycznie występujący problem z myśliwymi, którzy nie polują.
Naprawiono problem z tekstem trybu Multiplayer, który występował tylko na komputerach hosta. Jeśli założyciel serwera zmienił opcję no rush, tekst pisany w oknie rozmowy nie pojawiał się na jego ekranie.
Błąd pozwalający na osiągnięcie nieskończonej ilości kamienia. Występował wtedy, gdy sprzedając cały kamień w markecie jego ilość nie osiągała 0.
Naprawiono problem z przeciwnikami komputerowymi, którzy mogli wysyłać na mury inżynierów z olejem mimo opcji no rush.
Naprawiono problem z niewolnikami przeciwników komputerowych kopiącymi fosy dla innych graczy.
Multiplayerowy błąd, pozwalający na postawienie więcej niż jednej balisty na wieży został naprawiony.
Problem z jednostkami, które czasami blokowały się przy drogowskazie został naprawiony.
Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij