Jest najsłabszym przeciwnikiem w grze. Nie radzi sobie z budowaniem zamków, a prowadzenie wojny idzie mi jeszcze gorzej. Nie pomaga mu w tym wrodzone tchórzostwo.
Jest to dobry przeciwnik do nauki podstaw gry. Pozostawia wiele czasu na rozwój Twojego zamku. W końcu pewnie Cię zaatakuje... Jednak jego wojska mogą zagrozić jedynie najsłabiej bronionym miastom.
Szach to dobry gospodarz, z umiejętnościami utrzymywanie przyzwoitej gospodarki. Nie pasuje jednak do brutalnej rzeczywistości pustynnych pól bitewnych. Bardziej zależy mu na wartościach estetycznych, niż na aspektach obronnych. Nie lubi walki, ale potrafi nękać małymi grupami łuczników i zbrojnych, a po pewnym czasie może nawet przystąpić do oblężenia.
Ten były niewolnik wyznaczył sobie za cel szerzenie buntu i nastrojów rewolucyjnych wśród niewolników swoich wrogów pod hasłami wolności dla wszystkich. Dzięki swoim umiejętnościom przywódczym, wykorzystuje każdego niewolnika, który wpadnie w jego ręce, do podpalania plantacji i innych budynków swoich przeciwników. Nie dysponuje jednak żadną długoterminową strategią, dlatego po przetrwaniu jego początkowych ataków, Król niewolników staje się mało groźnym przeciwnikiem. Jego chaotyczne zamki mają minimalną wartość obronną.
Sułtanka jest wszechstronnie uzdolniona w sztuce budowania i atakowania, jednak jej tajną bronią jest korzystanie z usług bezlitosnych asasynów, którymi zasypuje swoich wrogów od początku bitwy aż po jej koniec. Jest bardzo przebiegła w swoich działaniach, dlatego nie można jej lekceważyć.
Zamek Kalifa wyposażony jest w szereg przemyślnych pułapek, wież, struktur obronnych. Poza tym przy każdej możliwej okazji, podpalane są duże połacie smolnych rowów. Kalif uwielbia oglądać jak jego przeciwników pochłania ogień...
Głównym trzonem armii Kalifa są niewolnicy, chłostani przez okrutnych nadzorców, wspierani są przez konnych łuczników. W dużych grupach potrafią siać spustoszenie, jeśli nie przygotuje się odpowiedniej linii obrony.
Podczas oblegania jego zamku nieocenione okazują się trebuszety, umożliwiając zniszczenie wielu wież strażniczych.
Saladyn to prawdziwy pan pustyni. Doskonale potrafi wykorzystać aspekty terenu i możliwości gospodarcze, aby wyszkolić pokaźną armię. Jego ataki nie są wynikiem wściekłości, ale starannej kalkulacji strategicznej. Swój zamek zawsze stawia z myślą o obronie i nie wyrusza na pole bitwy przed jego właściwym zabezpieczeniem. Natomiast ataki Saladyna bywają bardzo trudne do odparcia.
Ryszard Lwie Serce stał się główną siłą III wyprawy krzyżowej do Ziemi Świętej. Dzięki swojemu doświadczeniu, umiejętnościom i odwadze, doskonale radzi sobie również na smaganych wiatrem piaskach pustyni. Nie jest może mistrzem w aspektach gospodarczych, ale jego zamki nie są łatwym celem.
Atakuje z dużą siłą. Jego oblężenia nie mają sobie równych w całej grze i zmuszą Cię do wytężonych wysiłków. Żądza chwały powoduje, że prawie nie zwraca on uwagi na własną obronność, koncentrując się zamiast tego na rozbiciu wrogów.
Budzący trwogę weteran setek pól bitewnych, Wilk, przybył na Bliski Wschód z nieprzejednaną wolą zemsty. Jest doskonałym przywódcą i strategiem. Ze względu na bardzo rozwinięte aspekty obronne, jego fortece są trudne do zdobycia.
Do walki wykorzystuje połączenie różnego rodzaju jednostek, zarówno krzyżowców, jak i najemników. Nie stroni też od przebiegłych sztuczek, aby osiągnąć zwycięstwo. Jest bezsprzecznie najpotężniejszą postacią w grze.
Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij