Zamek Wilka robi wrażenie. Grube mury, sporo dużych wież z mangonelami i balistami. Do tego Wilk wykorzystuje zarówno wilcze doły, jak i smolne rowy. Na murach zamku Wilka czeka komitet powitalny w składzie: łucznicy, kusznicy, inżynierowie z wrzącym olejem. Walory defensywne twierdzy podnoszą często fosa oraz trebusze i balisty ogniowe postawione tuż przy murach. Często słabością zamku Wilka staję się obszerność owego (rozproszona obrona) oraz zwarta zabudowa (wrażliwa na rozprzestrzenianie się ognia).
Warto wspomnieć, że zamki budowane przez Wilka są bardzo różnorodne. Jeśli Wilk ma dużo miejsca do budowy, złota oraz kamienia to zbuduje wielką fortecę, zupełnie inną od tej jaką postawi, gdy będzie miał ograniczone zasoby i niewielką ilość miejsca.
Wilk tworzy zarówno sady jabłoni, farmy chmielu, jak i zagrody bydła. Jego popularność wspierają budynki religijne (kaplice) oraz karczmy. Wilk jest surowym władcą – buduje sporą ilość rzeczy przygnębiających, dzięki czemu wzrasta wydajność pracy jego poddanych.
Jeśli Wilk wybudował obszerną fortecę i obsadził ją sporymi siłami, to czeka nas ciężkie zadanie. Musimy przygotować naprawdę spore siły do szturmu zamku lub prowadzić długotrwałe oblężenie za pomocą trebuszy, katapult i balist ogniowych, które zniszczą zamek i gospodarkę Wilka. Można też wykorzystać asasynów którzy oczyszczą wieże i mury z łuczników/kuszników oraz opanują zamkowe bramy.
Inny patent na Wilka to podpalenie zabudowań, które często nie chronione znajdują się na tyłach jego zamku. Przy odrobinie szczęścia pożar może rozprzestrzenić się nawet do wnętrza zamku.
Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij