Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Stronghold: Legends - zapowiedź Gamespotu

[wtorek, 11 kwietnia 2006 - Kenet]

W serwsie Gamespot pojawiła się zapowiedź Stronghold: Legends. Poznajemy kolejne szczegóły najnowszej odsłony serii Stronghold. Jak już wiemy z poprzednich informacji tym razem nie będziemy martwić się jedynie o rycerzy i katapulty, ale naszą uwagą zaprzątną smoki, wilkołaki i inne potwory.
Legendy składać się będą z 3 kampanii:

  • kampania króla Artura
  • kampania oparta o germański epos "Pieśń o Nibelungach"
  • kampania transylwańska (bohaterem będzie Vlad Tepes, lepiej znany jako Drakula)

W grze ma pojawić się 2 razy więcej jednostek w porównaniu do Stronghold 2 ( i 4 razy więcej w porównaniu do pierwszej Twierdzy). Firefly udostępni nowy tryb gry, który będzie oparty na mapie podzielonej na terytoria (coś w stylu Riska - walczymy o kontrolę nad tymi terytoriami). Oprócz standardowych jednostek (rycerzy, łuczników, włóczników, itp.) pojawią się fantastyczne stwory. Jako przykład podano smoki (jedna z najpotężniejszych jednostek w grze), lodowego giganta, wilkołaczą katapultę(?) i jednostki bohaterów (np. rycerze Okrągłęgo Stołu, z których każdy będzie dysponować specjalną zdolnością). Część z fantastycznych jednostek również zostało wyposażonych w specjalne cechy, aby wypracowane strategie z poprzednich części gry nie były tak oczywiste. Np. creeper potrafić będzie nie tylko wspinać się na mury, ale również "zarażać wampiryzmem" i do tego będzie odporny na strzały. Z kolei smoka będzie można pokonać tylko poprzez współdziałanie grupy jednostek, która zaatakuje z kilku stron.

Multiplayer zostanie wzbogacony o nowe tryby rozgrywki, takie jak:

  • król wzgórza (będzie trzeba jak najdłużej obronić zamek wybudowany na tytułowym wzgórzu)
  • capture the flag
  • ekonomiczno-wojenny, w którym zadaniem będzię spełnianie określonych celów (np. zebranie określonej ilości desek). Zwycięstwo w tym trybiu ma wymagać dobrego balansu między naszymi zdolnościami ofensywnymi i defensywnymi (np. sytuacja gdy zdasz sobie sprawę, że jedyną drogą, aby zatrzymać twojego przeciwnika od osiągnięcia danego celu, będzie zaatakowanie go).

Stronghold Legends jako kolejna odsłona z serii ma być w mniejszym stopniu wszechstronnym symulatorem życia zamku, a bardziej "klasyczną" grą typu RTS. Firefly Studios wyciągnęło wnioski z okresu premiery Twierdzy 2 i obiecuję, że tym razem ich gra będzie znacznie bardziej dopracowana w chwili trafienia na rynek. Twórcy Twierdz mają zamiar spędzić miesiące na testowaniu i dopracowywaniu najnowszej odsłony cyklu, która ma trafić na nasze komputery jeszcze w tym roku.

Komentarze użytkowników

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2024 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij