Szeyf buduje gród okolony niskim, pojedynczym murem, w obrębie którego znajdują się warsztaty zbrojeniowe, koszary, karczmy etc., jednak siedzibę wraz ze spichlerzem otacza grubym, wysokim murem z blankami. Wokół muru regularnie rozmieszcza wieżyczki obronne. Przy ataku należy uważać na smolne rowy, szczególnie wokół siedziby.
Szeryf koncentruje się na przemyśle zbrojeniowym. Stosuje rzeczy przygnębiające, aby podnieść wydajność pracowników. Rekompensuje to jednak religią i karczmami. Buduje sady jabłoni, farmy krów oraz uprawy chmielu.
Słabym punktem zamków Szeryfa jest niewątpliwie gród. Jego niski mur i zwarta zabudowa pozwalają w minut kilka puścić z dymem jego gospodarkę – tutaj przydatne są balisty ogniowe. Kiedy gród już spłonie, zamek Szeryfa prawie stoi otworem. Trzeba jeszcze zrównać z ziemią bramę zamkową i gotowe! Zamek Szeryfa mimo wszystko jest dość trudny do zdobycia ze względu na dużą ilość kuszników i pałkarzy zgromadzonych w siedzibie.
Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij