[piątek, 13 sierpnia 2010 - Odyn]
W czasopiśmie CD-Action pojawił się trzy stronicowy artykuł dotyczący najnowszej produkcji Firefly Studios. Oprócz tego zostało w nim wyjaśnione dlaczego S2 i SL były niedopracowane i pełne błędów. Niestety nie powinienem umieszczać skanów czasopisma, ale mogę streścić najważniejsze informacje.
Rozgrywka w Stronghold 3 będzie przede wszystkim bardziej uproszczona i intuicyjna. Możemy zapomnieć o skomplikowanych łańcuchach zależności z drugiej części.
Pozyskiwanie honoru i system zadowolenia mieszkańców również będzie zmieniony. Koniec z przeskakiwaniem po kilku budynkach w celu zmiany wskaźnika popularności oraz z długim oczekiwaniem na efekty.
Szczegóły dotyczące jednostek nie są jeszcze znane, ale wiadomo już, że część z nich otrzyma specjalne umiejętności. Na przykład konni rycerze będą automatycznie zsiadać z koni i wchodzić po drabinach, natomiast włócznicy używając łomów będą w stanie wydłubywać fragmenty muru doprowadzając do jego przewrócenia.
Dzięki możliwości budowy muru o dowolnych krzywiznach oraz na planie koła nasze zamki będą mogły być bardziej zróżnicowane. Również domy chłopów różniące się wyglądem, w zależności od odległości do siedziby na pewno dodadzą uroku.
Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!
Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij