[środa, 26 stycznia 2005 - Kenet]
Kilka dni temu zdradzono szczegóły nowego trybu Kingmaker, jaki pojawi się w Stronghold 2. Jutro wieczorem przedstawię informację na temat tego trybu rozgrywki, jakie udało mi się zebrać.
Gamestar.de oblegał Stronghold 2
Niemiecki Gamestar uczestniczył w 100-minutowej prezentacji Stronghold 2 i przedstawił garść spostrzeżeń na temat gry na swojej stronie internetowej. Oto co udało mi się rozszyfrować:
-
zdaniem redaktorów grafika wygląda naprawdę dobrze, a jej wygląd polepszają użyty Bump-Mapping i efekty oferowane przez Pixel Shader 2.0
-
punkty honoru umożliwiają "kupno" wiosek, które dostarczać nam będą surowców. Oprócz tego będzie można za nie rekrutować rycerzy oraz awansować w rankingu na wyższy stopień (co będzie umożliwiać dostęp do coraz bardziej zaawansowanych budynków i jednostek)
-
jednostki: będą asasyni, znani z Krzyżowca. Złodziej w przebraniu farmera będzie mógł się dostać do wrogiego zamku i trochę uszczuplić zapasy.
-
misje: oprócz głównego celu, będą poboczne mini-misje do wypełnienia, które mogą wpłynąć na fabułę i dalszy rozwój akcji
-
kampanie: Ekonomiczna składać będzie się z 12 misji, które będą toczyć się na tej samej mapie. Kampania militarna to 24 misje, których rozwój będzie zależał jakim będziemy władcą (i od naszych decyzji). W każdym razie mają być różnice w zależności, czy będziemy dobrotliwym władcą, czy krwawym rzeźnikiem...
-
inne tryby gry. Będzie 15 historycznych zamków do zdobycia/obrony. Rozbudowany tryb skirmish oraz edytor.
Data premiery to cały czas kwiecień 2005 i wygląda na to, żę będzie dotrzymana.
PS. W zeszłym tygodniu pojawił się także wywiad, który jakoś mi umknął. Tym razem Simon Bradbury odpowiadał na pytania redaktorów serwisu filefront.com.
Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!