Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Przeciwnicy komputerowi w Stronghold Kingdoms

W grze Stronghold Kingdoms mamy do czynienia nie tylko z prawdziwymi graczami, ale również z przeciwnikami komputerowymi. Za pokonanie każdego rodzaju przeciwnika komputerowego otrzymujemy określoną ilość punktów honoru. Niektórzy z nich mogą zaatakować nasz zamek, a nawet ukraść nam trochę surowców, albo zniszczyć kilka budynków w naszej wiosce.

Legowiska wilków

Są jednym z najczęstszych problemów, jakie pojawiają się w naszej parafii. Za zabicie każdego wilka znajdującego się w danym legowisku dostaniemy 40 punktów honoru. Ilość wilków zależy od rang graczy znajdujących się w danej parafii (im wyższa średnia, tym więcej wilków). Jedno legowisko wilków zmniejsza popularność o dwa punkty.

Legowiska wilków - screen
Legowisko wilków.

Obozy bandytów

To kolejny słaby "przeciwnik". Bandyci nie atakują naszych wiosek, jedynie zmniejszają popularność o 5 punktów. Możemy spotkać się z różnymi rodzajami obozów, zależnie od średniego poziomu graczy w danej parafii (im wyższa średnia, tym obozy coraz lepiej zbudowane i bronione).

Obozy bandytów - screen
Obóz bandytów.

Zamki przeciwników komputerowych

W grze możemy również spotkać zamki przeciwników komputerowych, oczywiście ci przeciwnicy to dobrze znani nam z poprzednich serii – Szczur, Wąż, Wieprz oraz Wilk. Z ich strony spodziewać się możemy ataków na nasz zamek (grabież surowców lub niszczenie budynków w naszej wiosce). Każdy z nich ma kilka poziomów trudności – silniejsze zamki i większe ataki wysyłane na nasze wioski.

Szczur

Jest najsłabszy wśród tych czterech przeciwników. Jako jedyny stawia zamek z drewna. Do pokonania go wystarczy nam ok. 150 uzbrojonych wieśniaków (niezależnie od rodzaju zamku). Pojawienie się zamku Szczura w naszej parafii odbije się na popularności w naszych wioskach – zmniejszy się o 10 punktów. Do atakowania Szczur używa uzbrojonych wieśniaków i łuczników.

Zamek Szczura
Oblężenie zamku Szczura.

Wąż

Jest drugim ze słabszych przeciwników. Do pokonania go wystarczy nam jedna pełna armia (łucznicy, jednostki walczące wręcz, katapulty). Zamek Węża zmniejsza naszą popularność o 18 punktów. Do atakowania Wąż wykorzystuje łuczników i pikinierów.

Zamek Węża
Oblężenie zamku Węża.

Wieprz

Jest zdecydowanie trudniejszym przeciwnikiem. Do obrony wykorzystuje rycerzy i kotły z wrzącym olejem. Najsłabsze zamki jesteśmy w stanie pokonać przy użyciu jednej pełnej armii. Problem zaczyna się, gdy Wieprz w swoim zamku ma ponad 200 łuczników i zbliżoną liczbę mieczników wypełniających wnętrze zamku. Do zniszczenia takiego zamku trzeba wykorzystać 2-3 pełne armie, jednakże ilość honoru jaką dostaniemy jest naprawdę warta tych straconych jednostek. Do atakowania Wieprz wykorzystuje mieczników i łuczników. Pojawienie się zamku Wieprza w naszej parafii zmniejszy popularność w naszych wioskach o 25 punktów.

Zamek Wieprza
Oblężenie zamku Wieprza.

Wilk

Jest najsilniejszym i najmniej przyjemnym w zabijaniu przeciwnikiem. Jego żołnierze są dosyć silni, zamki dobrze bronione, a do niedawna ilość punktów honoru jakie dostawało się za zniszczenie zamku Wilka były tak znikome, że odstraszało to graczy od atakowania tego przeciwnika. Do pokonania Wilka potrzeba nam kilku pełnych armii, które w większości przypadków stracimy całkowicie. Jednakże obecnie za zniszczenie zamku Wilka dostajemy naprawdę dużą nagrodę. Pojawienie się tego przeciwnika w parafii zmniejsza popularność w naszych wioskach o 32 punkty. Wilk do atakowania wykorzystuje łuczników, mieczników oraz katapulty.

Zamek Wilka
Oblężenie zamku Wilka.

Obozy oblężnicze

Są specyficznym przeciwnikiem komputerowym. Pojawiają się w każdej parafii co kilka dni i atakują nasze zamki kilka razy zanim znikną. Każdy kolejny atak jest silniejszy i zawiera większą liczbę poszczególnych jednostek. Oczywiście ataki te uwarunkowane są naszą rangą – im większa, tym trudniejsze do odparcia. Obozy oblężnicze nie zmniejszają popularności w naszych wioskach, nie można ich atakować. Za skuteczną obronę dostaniemy określoną ilość punktów honoru, niestety każda porażka powoduje utratę pewnej ilości punktów honoru.

Lutel

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2024 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij