Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Wywiad z Simonem Brandbury - 1 czerwca 2009

Stronghold Kingdoms zostało oficjalnie przedstawione pod koniec maja 2009. Po tym wydarzeniu serwis WarCry miał okazję porozmawiać z założycielem Firefly Studios aby dowiedzieć się więcej na temat Stronghold Kingdoms. Poniżej znajduje się przetłumaczona wersja wywiadu:

Proszę się przedstawić.

Simon Bradbury projektant i współzałożyciel firmy Firefly Studios - twórców gier typu simcastle od 1999 (seriia Stronghold)

Co jest powodem rozpoczęcia prac nad Stronghold Kingdoms? Jak długo ten pomysł kręcił się po waszych głowach, zanim postanowiliście go zrealizować?

Pomysł ten mieliśmy na uwadze odkąd zaczęliśmy z serią Stronghold. Zawsze chcieliśmy, aby zamki budowane przez graczy znaczyły coś więcej niż tylko jednorazowa rozgrywka. W świecie rzeczywistym zamki stoją przez setki lat. Chcieliśmy, aby te cyfrowe przetrwały również przez długi czas.

Pracę nad Kingdoms rozpoczęliśmy w 2007 roku, ale jak się okazało, gra, nad którą będzie się spędzało wiele długich godzin, zabiera równie dużo czasu podczas projektowania i dostrajania.

Ile osób pracuje nad grą?

Ośmioro, ale ta liczba wzrośnie, gdy osiągniemy etap beta.

W jakim cyklu rozwojowym znajduje się Stronghold Kingdoms?

Uruchomiliśmy właśnie zamknięte alfa dla 150 osób. Musimy przetestować kilka pomysłów i rozpocząć pracę na systemem wsparcia, który jest niezbędny w grze online.

Czy będziecie mieli zamkniętą i/lub otwartą wersję beta?

Tak, będziemy mieli zamkniętą wersję beta do końca roku ...

Czy planujecie rozwój gry na innych platformach?

Początkowo będziemy koncentrować się na PC, ale mamy również inne plany. :)

Jakie jest tło historyczne gry?

Obszar świata, dostępny dla graczy będzie poprawny pod względem geograficznym (np. Wielka Brytania w wersji alfa). Idea jest taka, że nie ma króla, a ziemie są podzielone na nowe, małe części dla lordów. W miarę wzrostu pozycji w rankingu można uzyskać większą kontrolę i moc - na przykład można stać się szeryfem pewnego obszaru. Można łączyć się w frakcje oraz domy i wraz z rozwojem gry będą odbywały się walki o to kto zostanie królem. Aż do momentu objęcia całkowitej kontroli nad światem (w grze).

Tym królem możesz zostać Ty!

Na podstawie jakiej epoki opierać się będzie Stronghold Kingdoms?

Wszystko będzie działo się we wczesnym średniowieczu. Nie umieścimy w niej żadnych elementów fantasy, ponieważ wydaje mi się, że ziemia jest już cała pokryta dużą ilością gier o tej tematyce.

Jakie miejsca z "prawdziwego świata" gracze będą widzieć/zwiedzać?

Początkowo Wielka Brytania. Mamy cały szereg innych krajów i regionów, które chcemy wykorzystać...

Który z powyższych regionów jest twoim ulubionym i dlaczego?

Wielka Brytania - bo to jedyny do tej pory. :)

Do jakiej kategorii można by umieścić Stronghold Kingdoms: RPG, RTS, FPS, kombinacja? Dlaczego uważasz, że właśnie w ten sposób?

Stronghold Kingdoms jest grą zamkową, połączeniem RTS i gier przeglądarkowych takich jak Tribal Wars lub Travian.

W jaki sposób do Stronghold Kingdoms dołączony jest tryb multiplayer?

Cóż - istnieją obecnie pewne elementy PvE (ang. Gracz kontra środowisko) i będą kolejne, ale przede wszystkim jest to wielkie środowisko PvP (ang. Gracz kontra Gracz).

Ja plądruję twój zamek, ty atakujesz mój i niszczysz moje budynki... itp. itd. W świecie z 1000 graczy to wszysto będzie wielką grą wieloosobową.

Czy istnieje tryb pojedynczego gracza? Jeśli tak, to w jaki sposób różni się on od trybu wielu graczy?

Aktualnie nie - ale podobnie jak wiele innych pomysłów, to jest coś o czym nadal rozmyślamy.

Czy Stronghold Kingdoms będzie dostępne jako fizyczny produkt czy jako cyfrowy tylko do pobrania? Dlaczego podjęliście taką decyzję?

Wejdzie ona w formie fizycznego produktu, jak również w cyfrowej. Jak każdy zespół developerski, musimy stworzyć produkt komercyjny i nie widzimy powodu, aby ograniczać jego dystrybucję.

Czy ustaliliście jaki model subskrypcji będzie wykorzystywać gra? Czy będzie to miesięczna opłata, microtransakcja, czy może kombinacja tych dwóch?

Nie możemy jeszcze tego ogłosić!

Czy Firefly rozwija obecnie inne gry? Jeśli tak, możesz powiedzieć nam coś o nich?

Tak, tworzymy kolejną grę, ale musisz poczekać, aż ogłosimy to sami!

Jeśli masz coś do dodania, to powiedz to teraz.

Chciałbym tylko podziękować wielu osobom, które wysłały do nas e-maile z prośbą o przystąpienie do testów alfa. Mamy już jednak pełen skład.

Proszę zostawcie swoje dane kontaktowe na naszej stronie internetowej www.fireflyworlds.com, a my wrócimy do Was w ciągu kilku najbliższych miesięcy!

Oryginalna treść, na stronie WarCry (ang)

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2017 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij