Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Zmiany wprowadzone przez patche

Poniżej znajduje się lista poprawek wprowadzonych przez kolejne łatki do Stronghold Legends. Linki do pobrania aktualizacji można znaleźć tutaj.

Patch v1.2

Niniejszy patch zawiera między innymi opisane poniżej nowe elementy oraz poprawki błędów.

Nowe elementy

  • Dodano tryb dowolnego budowania. Naciśnij F1, aby rozpocząć inwazję.
  • Dodano nagrody w trybie dla jednego gracza i wieloosobowym. Nagrody są przyznawane za różne osiągnięcia ekonomiczne i militarne.
  • W trybie wieloosobowym można wyłączyć jednostki fantastyczne i magiczne.
  • Dodano czat w lobby w trybie wieloosobowym.
  • Klawisze 1-9 zostały przypisane do punktów zbornych dla żołnierzy (po wybraniu budynku).
  • Dodano możliwość edycji pliku data.csv w trybie dla jednego gracza (nie ma to wpływu na gry wieloosobowe).
  • Poprawiono system wież oblężniczych. Podczas poruszania wieży żołnierze znajdujący się na jej szczycie nie będą jej opuszczać. Aby wyprowadzić żołnierzy z wieży, należy się upewnić, że wybrano wyłącznie tę jednostkę, do której oni należą.
  • Dodano opcję trybu strażniczego. Wybierz jednostkę lub grupę jednostek, kliknij przycisk trybu strażniczego, a następnie kliknij jednostkę, która będzie strzeżona.
  • Gracze mogą wybierać kolory w trybie wieloosobowym i w niestandardowych potyczkach.
  • Nad budynkiem, w którym została przerwana produkcja, pojawi się żółty wykrzyknik (brak surowców lub zbyt mało miejsca na przechowywanie wyprodukowanych materiałów).
  • Gracze mogą usuwać zapisane gry oraz mapy stworzone przez użytkowników.
  • W trybie wieloosobowym dodano możliwość zmiany ustawień dźwięku.
  • Dodano możliwość wyłączenia funkcji wskazówek.
  • Naciśnięcie klawisza "I" spowoduje otworzenie panelu kuchni zamkowej.

Poprawki błędów

  • Za pomocą kombinacji klawiszy Alt + Q można zapisywać obraz widoczny na ekranie.
  • Łucznicy i kusznicy po otrzymaniu rozkazu ataku podejdą na odległość umożliwiającą rozpoczęcie ostrzału nieprzyjaciela.
  • Łucznicy mogą odpychać drabiny przystawione do murów.
  • Gracz nie może niszczyć budynków, jeżeli w pobliżu znajdują się jednostki nieprzyjaciela.
  • Praca w budynkach zostanie przerwana, jeżeli jednostki zostaną zamrożone.
  • Wilkołaki nie będą znikały, kiedy zostaną wysłane do obozu oblężniczego przeciwnika.
  • Zmniejszono domyślną głośność dźwięku.
  • Poprawiono błąd związany z migotaniem interfejsu podczas naciskania klawisza TAB.
  • Usunięto błąd sprawiający, że na początku misji pojawiał się tekst z poprzedniej misji.
  • Poprawiono błąd powodujący powstawanie ścian o nieskończonej długości w wieżach.
  • Nie można skierować wilkołaków do wody.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że Vlad umieszczał nieprawidłowe budynki.
  • Poprawiono pojawianie się sprzętu oblężniczego podczas inwazji.
  • Dodano komunikat głosowy informujący gracza o braku dostępnych kmieci.
  • Dodano możliwość zatrzymania demonicznych nietoperzy, dzięki czemu nie będą atakować znajdujących się w pobliżu żołnierzy nieprzyjaciela.
  • Poprawiono problem z żołnierzami unoszącymi się w powietrzu w przypadku zniszczonej wieży.
  • Niedźwiedzie polarne nie mogą korzystać z wież oblężniczych.
  • Zdarzenia losowe pojawiają się teraz w menu zadowolenia.
  • Za pomocą strzałek kursora można teraz przesuwać obraz na ekranie wczytywania/zapisywania gier.
  • Gracz nie może kontrolować jednostek wyjętych spod prawa lub dzikich wilkołaków, które zostały zabite w trybie wieloosobowym.
  • Tryb wieloosobowy: przyłączenie się nowego gracza do lobby nie będzie powodowało zmiany pozycji startowych.
  • Tryb wieloosobowy: host nie może rozpocząć gry w trybie wojny ekonomicznej, jeżeli wybrano wyłącznie przeciwników SI.
  • Tryb wieloosobowy: dodano wiadomość pojawiającą się po awansowaniu gracza.
  • Tryb wieloosobowy: gracze mogą teraz sprawdzić, jakie osoby znajdują się w wybranej drużynie.
  • Tryb wieloosobowy: kusznicy są teraz bardziej skuteczni w walce przeciwko olbrzymom.
  • Potyczka niestandardowa: przycisk Start jest nieaktywny, dopóki nie zostaną wybrani wszyscy przeciwnicy SI.
  • Edytor map: rozmiar pędzla jest dostosowywany do narzędzi wybieranych w edytorze map.
  • Edytor map: ściana nie będzie zablokowana, kiedy kursor myszy zostanie umieszczony przy krawędzi mapy.
  • Edytor map: gracz może zmienić ustawienia produkcji we wszystkich warsztatach.
  • Edytor map: poprawiono funkcjonalność przycisku opuść mapę/zostań na mapie.

Patch v1.11

  • Ulepszono połączenia multiplayer,
  • Ulepszono wysyłanie map,
  • Dodano możliwość ustawienia maksymalnej ilości graczy w trybie multiplayer,
  • Dodano filtr gry LAN w trybie multiplayer,
  • Usunięto możliwość dołączenia gracza do gry multiplayer dla zmiany swojej drużyny,
  • Dodano system zgłaszania błędów i problemów z grą multiplayer.

Patch v1.1a

Naprawione błędy:

  • Ikony "Zdobądź flagę" oraz "Wojna ekonomiczna" usunięte z menu dowolniej gry,
  • Zakładki opcji pojawiają się nawet wtedy, gdy są nieużyteczne,
  • W niektórych rozdzielczościach gracze tracą możliwość zobaczenia i wybrania własnych map,
  • Gracz nie ma możliwości nakazania smokowi zaatakowania budynku,
  • Jednostki stojące na bramie nie tracą życia gdy brama jest niszczona,
  • Nazwa dla map gracza to zawsze "Enter the Dragon"
  • Zaznaczone jednostki pozostaną zaznaczone po kliknięciu na budynek,
  • Przycisk zatrzymania pracy pojedynczego budynku nie działa,
  • W niektórych formacjach jednostki poruszają się dwa razy szybciej po podwójnym kliknięciu prawym przyciskiem myszy,
  • W rozdzielczościach innych niż 1024x768 gracz nie może zobaczyć wszystkich zapisanych gier,
  • W rozdzielczościach innych niż 1024x768 nie wszystkie mapy są pokazane w trybie custom skirmish i pokojach multiplayer,
  • Informacje w misjach Tutorialu czasami przewijają się zbyt wolno,
  • W wysokich rozdzielczościach na szerokim ekranie kursor myszki jest niecelny,
  • Utworzono system transferu map,
  • Po zaatakowaniu i zniszczeniu wozu przewożącego broń pojawia się symbol drzewa,
  • Kamienie z rozpadającej się wieży obserwacyjnej rozbijają się a następnie spadają się powoli w dół,
  • Jednostki mogą chodzić po terenie po którym nie powinny móc chodzić,
  • W edytorze map gracz może stworzyć zbiornik wodny pod jednostkami,
  • Kontrola muszką nie działa gdy gracz przejdzie do widoku Quicklook, naciśnie alt+tab a następnie powróci do gry,
  • Jednostki chodzą po zbrojowni gdy jest ona postawiona przy murze,
  • Gracz ma możliwość zmiany poziomu trudności nawet gdy jest on ustawiony odgórnie,
  • Gdy kliknie się na chłopa mówiącego "Do you ever get that feeling of de ja vu?" nie ma dźwięku.

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2017 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij