Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Jednostki specjalne w Stronghold Legends

Tutaj znajduje się spis jednostek specjalnych, dostępnych w glidiach w poszcze­gólnych zamkach.

Zamek Króla Artura (Okrągły Stół)

Okrągły stół
  • Merlin

    Merlin Merlin porusza się wolno, ale jego błyskawica sieje ogromne zniszczenie. Merlin może również użyć zaklęcia Oddech Smoka, które zadaje duże obrażenia każdemu, kto znajdzie się w zasięgu. Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 200pkt. honoru
  • Sir Lancelot

    Sir Lancelot Najbardziej rycerski z rycerzy Króla Arthura, Lancelot, używa zaklęcia Miecz Albionu. Dzięki niemu każda jednostka sojusznicza znajdująca się w zasiągu staje się dużo silniejsza. Niestety na niezbyt długi okres czasu. Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 500szt. złota, 125pkt. honoru
  • Sir Bedivere

    Sir Bedivere Groźny wojownik, Bedivere, posiada Róg Camelotu. Po jego użyciu może niszczyć wrogie mury. Zdolność ta musi być przeładowana.

    • Koszt: 500szt. złota, 125pkt. honoru
  • Sir Percival

    Sir Percival Percival jest jednym z najdumniejszych rycerzy Okrągłego Stołu. Atak przy użyciu Świętego Podmuchu odrzuca jednostki wroga znajdujące się w zasięgu, co zazwyczaj kończy się ich śmiercią. Czar ten jest szczególnie skuteczny przeciwko jednostkom na wieżach i murach, jednak nie działa na lordów. Zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 500szt. złota, 200pkt. honoru
  • Sir Galahad

    Sir Galahad Pobożny Sir Galahad posiada najbardziej użyteczną zdolność – Leczącego Anioła. Gdy ją użyjemy, sojusznicze jednostki znajdujące się w zasięgu zostaną uzdrowione. Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 500szt. złota, 150pkt. honoru
  • Sir Gareth

    Sir Gareth Pełen zapału Sir Gareth posiada moc Oko Prawdy, która wykrywa i niszczy wszystkie pułapki zastawione przez wroga do obrony zamku. Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 500szt. złota, 100pkt. honoru
  • Sir Gawain

    Sir Gawain Honorowy Sir Gawain może używać Niebieskiej Tarczy, która broni sojusznicze oddziały przed atakiem powietrznym (strzały i bełty, ogromne nietoperze). Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 500szt. złota, 100pkt. honoru
  • Zielony smok [Green dragon]

    Zielony smok Ta bestia ma zatrważający atak, ale istnieje tylko do czasu kiedy zostanie odczarowany (albo zabity). Należy dobrze zaplanować jego cele, aby w pełni wykorzystać potencjał jaki posiada. Raz wypuszczony, kolejny smok może być stwo­rzony po przygotowaniu nowego jaja smoka w Okrągłym Stole.

    • Koszt: 1000szt. złota, 250pkt. honoru

Lodowy zamek (Lodowa Wieża)

Lodowa wieża
  • Królowa lodu [Ice queen]

    Królowa lodu Jej siła zamraża wrogie jednostki. Jeśli użyjemy jej w skoor­dynowanym ataku razem z innymi oddziałami możemy zniszczyć duże armie wroga. Posiada również moc Potęga zimy, która spowalnia i uszkadza jednostki nieprzyjeciela znajdujące się w zasięgu. Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 500szt. złota, 200pkt. honoru
  • Lodowa dziewica [Ice maiden]

    Lodowa dziewica Większe o głowę od zwykłych ludzi lodowe dziewice doskonale nadają się do walki. Mają dobry atak oraz obronę, jako jedyne są odporne na działanie różanych ogrodów.

    • Koszt: 50szt. złota, 10pkt. honoru
  • Niedźwiedź polarny [Polar bear]

    Niedźwiedź polarny Zajadłe w walce polarne niedźwiedzie nie boją się niczego. Ich ostre pazury przebiją się przez najmocniejszy pancerz. Siła niedźwiedzi jest tak ogromna, że mogą one niszczyć mury zamków.

    • Koszt: 100szt. złota, 20pkt. honoru
  • Gigant mrozu [Frost giant]

    Gigant mrozu Giganty mrozu zabijają wrogów rozdeptując ich lub wymiatając ich w powietrze po uderzeniu ogromną maczugą. Dzięki swojej ogromnej sile może niszczyć mury, bramy oraz wieże wrogów.

    • Koszt: 200szt. złota, 100pkt. honoru
  • Biała wiedźma [White witch]

    Biała wiedźma Wiedźmy latając na miotłach strzelają do nieprzyjeciala zaczarowanymi strzałami. Nie są one dobre w natarciu, jednak jeśli użyjesz odpowiednio ich zdolność dolatywania w każde miejsce będą idealnym dodatkiem do twojej armii. W większych grupach potrafią mocno namieszać w szere­gach wroga, tym bardziej, że atakują nawet będąc w ruchu.

    • Koszt: 25szt. złota, 10pkt. honoru
  • Biały wilk [White wolf]

    Biały wilk Wilki poruszają się bardzo szybko i świetnie nadają się do przeszkadzania wrogowi. Dla zwiększenia efektywności powinieneś wysyłać je w dużych grupach.

    • Koszt: 15szt. złota, 5pkt. honoru
  • Krasnolud [Dwarf]

    Krasnolud Te mniejsze od ludzi krasnoludy są najbardziej zakręcone spośród wszystkich lodowych jednostek. Mogą wypuszczać toksyczne pary jeśli poczują się zagrożone. Tak jak niedźwiedzie i giganty mogą niszczyć mury dzięki swoim młotom.

    • Koszt: 80szt. złota, 5pkt. honoru
  • Lodowy smok [Ice dragon]

    Lodowy smok Lodowy smok zamraża przeciwników mroźnym oddechem. Każdy, kto zostanie zmrożony przez smoka, poniesie obrażenia. Tak jak reszta smoków, istnieje przez niedługi czas, więc używaj go z rozwagą. Dopiero po wykorzystaniu jednego smoka można przygotować kolejne jajo.

    • Koszt: 1000szt. złota, 250pkt. honoru

Mroczny zamek (Wieża czarnoksiężnika)

Wieża czarnoksiężnika
  • Czarnoksiężnik [Sorcerer]

    Czarnoksiężnik Czarnoksiężnik potrafi strzelać kulami ognia, które są bardzo efektywne i mają sporą moc. Posiada również specjalną moc zwaną Deszczem Meteorytów, która dewastuje wszystko, co znajdzie się w zasięgu działania. Ta zdolność musi być ładowana po każdym użyciu.

    • Koszt: 400szt. złota, 100pkt. honoru
  • Demon

    Demon Małe ogniste potwory zostawiające za sobą pas ognia. Ich zdolność do wysokich skoków i przeskakiwania przez mury sprawia, że te jednostki nadają się do podpalania budynków zamku wroga. W starciu z uzbrojonymi jednostkami nie mają najmniejszych szans.

    • Koszt: 5szt. złota, 4pkt. honoru
  • Piekielny ogar [Black dog]

    Piekielny ogar Szybko poruszające się psy, idealne do przeszkadzania wrogowi. Wysyłane w dużych gromadach potrafią zniszczyć wszystko na ich drodze.

    • Koszt: 15szt. złota, 4pkt. honoru
  • Wampir [Creeper]

    Wampir Te stworzenia posiadają unikatowe zdolności i powinny znaleźć się w armii każdego gracza zamku zła. Są one bardzo odporne na strzały i bełty, mogą wspinać się na mury i struktury zamkowe oraz posiadają zdolność konwertowania słabszych jednostek wroga na jednostki sojusznicze, które można kontrolować. Rycerze, miecznicy i silne jednostki specjalne łatwo uporają się z tym potworem.

    • Koszt: 200szt. złota, 75pkt. honoru
  • Wilkołak [Werewolf]

    Wilkołak Ten pół-człowiek, pół-bestia jest silną jednostką, dobrze uzupełniającą standardowe oddziały. Co ciekawe, jeśli wybudujesz specjalną katapultę w obozie oblężniczym, będziesz mógł wystrzeliwać te stworzenia poza mury zamku wroga.

    • Koszt: 50szt. złota, 10pkt. honoru
  • Demoniczny nietoperz [Demonic bat]

    Demoniczny nietoperz Przerośnięte nietoperze wlatują prosto we wrogie jednostki jak kamikaze. Eksplodują po kontakcie z wrogiem, wyrzucając go w powietrze. Doskonale nadają się do niszczenia oddziałów łuczników.

    • Koszt: 150szt. złota, 15pkt. honoru
  • Wojownik saski [Saxon warrior]

    Wojownik saski Wojownicy sascy są po prostu najemnymi zbirami. Są silni i dobrze walczą dzięki temu dobrze wspomagają inne jednostki.

    • Koszt: 30szt. złota, 8pkt. honoru
  • Czarny smok [Black dragon]

    Czarny smok Czarny smok zieje ogniem i niszczy wszystko, co znajduje się pod nim. Może spowodować mnóstwo zniszczeń w zamku, który nie posiada studni i nie jest chroniony przed pożarami. Tak jak wszystkie smoki, żyje przez niedługi okres czasu, więc należy używać go mądrze.

    • Koszt: 750szt. złota, 250pkt. honoru

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2017 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij