Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Twierdza w fazie beta-testów!

[sobota, 3 listopada 2001 - Kenet]

Oto treść najnowszej informacji prasowej firmy Play-It na temat Twierdzy:

"Oczekiwana przez wszystkich strategiczna gra Twierdza, znajduje się w chwili obecnej w fazie beta-testów (wszystkie teksty i dźwięki zostały już zaimplementowane). Przypominamy, iż Twierdza (w wersji angielskiej: Stronghold) to połączenie gatunków: symulatora budowy (jak np. Sim City), oraz strategii czasu rzeczywistego (np. Age of Wonders), której fabuła osadzona jest w średniowiecznej Europie. Zadaniem gracza jest zakładać osady, budować i zarządzać zamkami oraz prowadzić działania wojenne na dużą skalę. Najbardziej dynamicznym elementem gry są niesamowicie wyglądające oblężenia zamków [najnowsze screeny z wersji PL: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7]. Ważnym autem Twierdzy jest także to, iż jej twórcami są te same osoby, które odpowiedzialne były za sukces kultowej serii Lords of the Realm.

Firma Play-It, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich graczy, postanowiła wydać Twierdzę w dwóch wersjach:

  • Twierdza, w profesjonalnej pełnej polskiej wersji językowej i cenie 99 zł, w której jako eXtra dodatki, znajdą się aż 3 dodatkowe gry w pełnej wersji: Lords of The Realm 1 PL, Lords of the Realm 2, oraz najlepsza gra biurowa wszechczasów Atak na Zamek (w sumie aż 3 CD).
  • Twierdza Złota Edycja w profesjonalnej pełnej polskiej wersji językowej i cenie 129 zł, w której oprócz powyższych eXtra dodatków, znajdzie się jeszcze jeden dodatkowy gadżet, a mianowicie: średniowieczny kamienny kufel w klimacie Twierdzy.

Specjalnie dla graczy firma Play-It przygotowała pliki dźwiękowe w formacie *.mp3 z polskiej wersji gry, które pobrać można [tutaj]."

Inne szczegóły dotyczące polskiej edycji oraz zaktualizowaną listę miejsc, gdzie można zakupić Twierdzę znajdziesz na mojej stronie w dziale: Polska edycja.


Patch 1.1 już wkrótce

W ciągu najbliższych dni powinien pojawić się patch do Twierdzy. Oto lista najważniejszych poprawek:

  • usunięcie błędów i poprawa kodu gry multiplayer
  • wprowadzenie ostrzeżenia, jeśli będziesz chciał coś zbudować zbyt blisko miejsca z którego nadchodzi przeciwnik
  • poprawienie błędu w misji 13, który powodował zawieszenie się gry, gdy zbudowałeś mur przy krawędzi mapy
  • przebudowa i lepsze zbalansowanie map w trybie multiplayer

Oprócz powyższych, głównych poprawek zostanie poprawione wiele mniejszych błędów.

Komentarze użytkowników

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2024 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij