Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Patch 1.2 do Stronghold

I. Nowe elementy

  • Tryb swobodnego budowania:
    Na mapach tworzonych w trybie swobodnego budowania możesz dodawać własne zdarzenia oraz scenariusze inwazji. Podczas gry na takiej mapie w dowolnym momencie naciśnij klawisz F1 i wybierz inwazję lub zdarzenie, które chcesz zainicjować.
  • Tryb dla wielu graczy:
    Tryb dla wielu graczy oferuje teraz opcję "Potężne mury" - jej włączenie powoduje, że wojska nie mogą atakować murów i baszt, a jedynie sprzęt oblężniczy jest w stanie zagrozić fortyfikacjom.
  • W trybie dla wielu graczy można teraz zablokować zawieranie sojuszy podczas gry.
  • Możesz teraz opanować bramę w fortyfikacjach wroga, wprowadzając na jej szczyt swoich żołnierzy. W momencie, kiedy Twoje wojska znajdą się na szczycie bramy, zostanie ona automatycznie otwarta.
  • Edytor map:
    Znajdując się w edytorze map, po naciśnięciu kombinacji klawiszy ALT + , [przecinek] uzyskujesz dostęp do opcji zmiany wielkości mapy. UWAGA! Zmniejszając mapę, utracisz obszar gry na jej krawędziach ? korzystaj z tej funkcji ostrożnie, gdyż wprowadzonych zmian nie można później anulować.
  • Dodatkowe:
    Jeżeli w trybie dla wielu graczy wojska przyjęły postawę agresywną, będą dotąd automatycznie atakować wrogie budynki, aż w pobliżu nie pojawi się wroga jednostka, przeciwko której mogłyby się zwrócić.
  • Lord może w dowolnym momencie powrócić do siedziby - wystarczy, że wydasz mu taki rozkaz, wybierając go i klikając na siedzibie.
  • Za pomocą klawiszy: Q, W i E narzucasz swoim oddziałom postawy bojowe - odpowiednio: 'Ani kroku', 'Postawa defensywna' i 'Postawa agresywna'.
  • Wybór oddziału i dwukrotne kliknięcie na miejscu docelowym spowoduje, że będzie on wędrował w swoim tempie, nie dostosowując go do prędkości marszu pozostałych zaznaczonych oddziałów.
  • Na ekranie konfiguracji trybu wieloosobowego ostatnie cztery wpisane adresy IP są zapamiętywane i można przełączać się między nimi, klikając na przycisku, który znajduje się obok pola wprowadzania adresu IP.

II. Rozwiązane problemy

  • Mechanizm grupowania wojsk za pomocą klawisza CTRL i klawisza z cyfrą działa teraz poprawnie.
  • Jeżeli wrzący olej zostanie wylany na budynek lub machinę oblężniczą, nastąpi ich zapalenie.
  • Obecność jabłoni nie powoduje już pojawiania się dodatkowych drzew.
  • Atakując wrogi zamek (podczas gry w trybie dla jednego gracza), nie możesz już korzystać z komendy 'Atakuj obszar', aby bez uszczerbku zabić z oddali wrogich łuczników na wieżach.
  • W tej wersji patcha zastosowano nowszą wersję mechanizmu zabezpieczającego przed kopiowaniem. Powinno to rozwiązać kilka problemów, w tym ten, gdy po kliknięciu na przycisku GRAJ płyta CD zaczynała być odczytywana, na ekranie pojawiała się ikona i logo, a gra po chwili powodowała przywrócenie pulpitu Windows.
  • Rozprzestrzeniająca się epidemia (zaraza) jest teraz mniej niebezpieczna.
  • Twoi żołnierze nie poniosą już śmierci, jeżeli będą stali zbyt blisko balisty prowadzącej ostrzał.
  • Podczas przełączania zadań w systemie Windows mowa wewnątrz gry nie będzie odtwarzana.
  • Jeżeli nakażesz załogom wielu wież oblężniczych atak tego samego fragmentu fortyfikacji wroga, tylko ta, która pierwsza dotrze na miejsce, rozpocznie działania oblężnicze.
  • Rozwiązano problem, który powodował niekiedy utrudnienia w poruszaniu się jeleni.
  • Łucznicy i kusznicy automatycznie biorą na cel psy bojowe, kiedy tylko zostaną one wypuszczone z klatek.
  • Budowa klatki (kojca) psów bojowych kosztuje dwa razy więcej złota i wymaga 10 jednostek drewna.
  • Poprawiono błąd, który powodował zawieszanie się komputera podczas wydobywania zbyt dużych ilości smoły.
  • Kliknięcie na składzie smoły przy włączonej komendzie 'Nie kop!' nie ma już żadnego wpływu na wydobycie smoły.
  • Ustalenie zarysów fosy nie usuwa już warstwy zabrudzeń z ziemi.
  • Łucznicy nie biorą na cel katapult bez załogi, pozwalając Twoim jednostkom objąć nad nimi kontrolę.
  • Przycisk naprawy jest wyłączony, jeżeli w pobliżu znajdują się jednostki przeciwnika.
  • Duch, który pojawia się od czasu do czasu na mapie, nie jest już wliczany do aktualnej populacji Twoich poddanych.
  • Jeżeli masz dość broni, aby sformować w koszarach wojsko, nie będzie się już pojawiał komunikat 'Wymagana broń'.
  • Wszystkie rzeczy przyjemne i nieprzyjemne mogą być spalone i mają swoje paski stanu.
  • Wyłączenie dźwięku na etapach samouczka nie powoduje już automatycznego pomijania komunikatów z przyciskiem POMIŃ.
  • Poprawiono ułatwienie związane z amunicją do broni oblężniczych.
  • Na mapie "Obrona ojczyzny" można już budować bramy.
  • Kamieniarze będą przebywać w pobliżu kamieniołomów.
  • Wróg będzie ostrzeliwał kopaczy chodników minowych.
  • Trudniej teraz przypadkowo kliknąć na przycisku ANULUJ GRĘ, który pojawia się w oknie informacji o błędzie związanym z resynchronizacją połączenia podczas gry w trybie wieloosobowym.
  • Rozwiązano problem zasięgu wystrzeliwanych krów.
  • Skład zapasów właściwie podaje teraz ilość zgromadzonej smoły.

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2017 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij