Prace nadesłane zaznaczone są kolorem

Lista zmian w patch'ach Stronghold Legends

Patch v1.2

Niniejszy patch zawiera między innymi opisane poniżej nowe elementy oraz poprawki błędów.

Nowe elementy

  • Dodano tryb dowolnego budowania. Naciśnij F1, aby rozpocząć inwazję.
  • Dodano nagrody w trybie dla jednego gracza i wieloosobowym. Nagrody są przyznawane za różne osiągnięcia ekonomiczne i militarne.
  • W trybie wieloosobowym można wyłączyć jednostki fantastyczne i magiczne.
  • Dodano czat w lobby w trybie wieloosobowym.
  • Klawisze 1-9 zostały przypisane do punktów zbornych dla żołnierzy (po wybraniu budynku).
  • Dodano możliwość edycji pliku data.csv w trybie dla jednego gracza (nie ma to wpływu na gry wieloosobowe).
  • Poprawiono system wież oblężniczych. Podczas poruszania wieży żołnierze znajdujący się na jej szczycie nie będą jej opuszczać. Aby wyprowadzić żołnierzy z wieży, należy się upewnić, że wybrano wyłącznie tę jednostkę, do której oni należą.
  • Dodano opcję trybu strażniczego. Wybierz jednostkę lub grupę jednostek, kliknij przycisk trybu strażniczego, a następnie kliknij jednostkę, która będzie strzeżona.
  • Gracze mogą wybierać kolory w trybie wieloosobowym i w niestandardowych potyczkach.
  • Nad budynkiem, w którym została przerwana produkcja, pojawi się żółty wykrzyknik (brak surowców lub zbyt mało miejsca na przechowywanie wyprodukowanych materiałów).
  • Gracze mogą usuwać zapisane gry oraz mapy stworzone przez użytkowników.
  • W trybie wieloosobowym dodano możliwość zmiany ustawień dźwięku.
  • Dodano możliwość wyłączenia funkcji wskazówek.
  • Naciśnięcie klawisza "I" spowoduje otworzenie panelu kuchni zamkowej.

Poprawki błędów

  • Za pomocą kombinacji klawiszy Alt + Q można zapisywać obraz widoczny na ekranie.
  • Łucznicy i kusznicy po otrzymaniu rozkazu ataku podejdą na odległość umożliwiającą rozpoczęcie ostrzału nieprzyjaciela.
  • Łucznicy mogą odpychać drabiny przystawione do murów.
  • Gracz nie może niszczyć budynków, jeżeli w pobliżu znajdują się jednostki nieprzyjaciela.
  • Praca w budynkach zostanie przerwana, jeżeli jednostki zostaną zamrożone.
  • Wilkołaki nie będą znikały, kiedy zostaną wysłane do obozu oblężniczego przeciwnika.
  • Zmniejszono domyślną głośność dźwięku.
  • Poprawiono błąd związany z migotaniem interfejsu podczas naciskania klawisza TAB.
  • Usunięto błąd sprawiający, że na początku misji pojawiał się tekst z poprzedniej misji.
  • Poprawiono błąd powodujący powstawanie ścian o nieskończonej długości w wieżach.
  • Nie można skierować wilkołaków do wody.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że Vlad umieszczał nieprawidłowe budynki.
  • Poprawiono pojawianie się sprzętu oblężniczego podczas inwazji.
  • Dodano komunikat głosowy informujący gracza o braku dostępnych kmieci.
  • Dodano możliwość zatrzymania demonicznych nietoperzy, dzięki czemu nie będą atakować znajdujących się w pobliżu żołnierzy nieprzyjaciela.
  • Poprawiono problem z żołnierzami unoszącymi się w powietrzu w przypadku zniszczonej wieży.
  • Niedźwiedzie polarne nie mogą korzystać z wież oblężniczych.
  • Zdarzenia losowe pojawiają się teraz w menu zadowolenia.
  • Za pomocą strzałek kursora można teraz przesuwać obraz na ekranie wczytywania/zapisywania gier.
  • Gracz nie może kontrolować jednostek wyjętych spod prawa lub dzikich wilkołaków, które zostały zabite w trybie wieloosobowym.
  • Tryb wieloosobowy: przyłączenie się nowego gracza do lobby nie będzie powodowało zmiany pozycji startowych.
  • Tryb wieloosobowy: host nie może rozpocząć gry w trybie wojny ekonomicznej, jeżeli wybrano wyłącznie przeciwników SI.
  • Tryb wieloosobowy: dodano wiadomość pojawiającą się po awansowaniu gracza.
  • Tryb wieloosobowy: gracze mogą teraz sprawdzić, jakie osoby znajdują się w wybranej drużynie.
  • Tryb wieloosobowy: kusznicy są teraz bardziej skuteczni w walce przeciwko olbrzymom.
  • Potyczka niestandardowa: przycisk Start jest nieaktywny, dopóki nie zostaną wybrani wszyscy przeciwnicy SI.
  • Edytor map: rozmiar pędzla jest dostosowywany do narzędzi wybieranych w edytorze map.
  • Edytor map: ściana nie będzie zablokowana, kiedy kursor myszy zostanie umieszczony przy krawędzi mapy.
  • Edytor map: gracz może zmienić ustawienia produkcji we wszystkich warsztatach.
  • Edytor map: poprawiono funkcjonalność przycisku opuść mapę/zostań na mapie.

Patch v1.11

  • Ulepszono połączenia multiplayer,
  • Ulepszono wysyłanie map,
  • Dodano możliwość ustawienia maksymalnej ilości graczy w trybie multiplayer,
  • Dodano filtr gry LAN w trybie multiplayer,
  • Usunięto możliwość dołączenia gracza do gry multiplayer dla zmiany swojej drużyny,
  • Dodano system zgłaszania błędów i problemów z grą multiplayer,

Patch v1.1a

Naprawione błędy:

  • Ikony "Zdobądź flagę" oraz "Wojna ekonomiczna" usunięte z menu dowolniej gry,
  • Zakładki opcji pojawiają się nawet wtedy, gdy są nieużyteczne Options,
  • W niektórych rozdzielczościach gracze tracą możliwość zobaczenia i wybrania własnych map,
  • Gracz nie ma możliwości nakazania smokowi zaatakowania budynku,
  • Jednostki stojące na bramie nie tracą życia gdy brama jest niszczona,
  • Nazwa dla map gracza to zawsze "Enter the Dragon"
  • Zaznaczone jednostki pozostaną zaznaczone po kliknięciu na budynek,
  • Przycisk zatrzymania pracy pojedyńczego budynku nie działa,
  • W niektórych formacjach jednostki poruszają się dwa razy szybciej po podwójnym kliknięciu prawym przyciskiem myszy,
  • W rozdzielczościach innych niż 1024x768 gracz nie może zobaczyć wszystkich zapisanych gier,
  • W rozdzielczościach innych niż 1024x768 nie wszystkie mapy są pokazane w trybie custom skirmish i pokojach multiplayer,
  • Informacje w misjach Tutorialu czasami przewijają się zbyt wolno,
  • W wysokich rozdzielczościach na szerokim ekranie kursor myszki jest niecelny,
  • Utworzono system transferu map,
  • Po zaatakowaniu i zniszczeniu wozu przewożącego broń pojawia się symbol drzewa,
  • Kamienie z rozpadającej się wieży obserwacyjnej rozbijają się a następnie spadają się powoli w dół,
  • Jednostki mogą chodzić po terenie po którym nie powinny móc chodzić,
  • W edytorze map gracz może stworzyć zbiornik wodny pod jednostkami,
  • Kontrola muszką nie działa gdy gracz przejdzie do widoku Quicklook, naciśnie alt+tab a następnie powróci do gry,
  • Jednostki chodzą po zbrojowni gdy jest ona postawiona przy murze,
  • Gracz ma możliwość zmiany poziomu trudności nawet gdy jest on ustawiony odgórnie,
  • Gdy kliknie się na chłopa mówiącego "Do you ever get that feeling of de ja vu?" nie ma dźwięku,

Reklama

Premiery

  • Pudełko Stronghold Crusader 2
    Polska premiera:
    23 Wrzesień 2014
    Premiera światowa:
    23 Wrzesień 2014
  • Pudełko Stronghold Kingdoms
    Polski świat:
    5 Kwiecień 2013
    Premiera światowa:
    17 Październik 2012
  • Pudełko Stronghold 3
    Polska premiera:
    25 Październik 2011
    Premiera światowa:
    25 Październik 2011
  • Pudełko Stronghold Crusader Extreme
    Polska premiera:
    19 Wrzesień 2008
    Premiera światowa:
    28 Maj 2008
  • Pudełko Stronghold Legends
    Polska premiera:
    15 Grudzień 2006
    Premiera światowa:
    24 Październik 2006
  • Pudełko Stronghold 2
    Polska premiera:
    8 Marzec 2006
    Premiera światowa:
    19 Kwiecień 2005
  • Pudełko Stronghold Crusader
    Polska premiera:
    18 Październik 2003
    Premiera światowa:
    24 Wrzesień 2002
  • Pudełko Stronghold
    Polska premiera:
    1 Grudnia 2001
    Premiera światowa:
    18 Październik 2001
W górę!

2001-2017 © stronghold.net.pl

Na stronie stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij